Сабақ
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Нәтижесі
|
І.Ұйымдастыру
|
1.
Оқушылармен
сәлемдесу және сәттілік тілеу
- Балалар, оқулықтың 183-184- беттеріне назар аударыңдаршы,қандай
тапсырмалар берілген? Оларды біз орындай аламыз ба, бізге бұрынғы
біліміміздің көмегі тие ме? Шолу арқылы болжау жасап, алдарыңдағы параққа
белгі қойып жіберіңдер.
|
1.Сәлемдеседі,
бір-біріне сәттілік тілейді
2.Топ ішінде
ақылдасып, болжау мен міндет алу парағын толтырады.
|
Тапсырмаларға
үстірт талдау жасалады, сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқушылардың
міндеті
айқындалады.
|
ІІ.Бұрыннан белгіліні маңыздандыру
|
Қане, балалар, мына төртбұрыштың ауданы мен
периметрін жылдам есептей қойыңдаршы!
«Жұмыла
көтерген жүк жеңіл»
|
Р═4см+8см+10см+5см═27см
S═4см∙10см-2см∙4см:2═36см²
|
Төртбұрыштың
периметрі мен ауданын табуды еске түсіреді. Үшбұрышты төртбұрышқа дейін
толтыру әрекетін ойластырады.
|
ІІІ.Біріккен
іс-әрекет мақсатын анықтау
|
-Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға оқулықтан осыған ұқсас тапсырманы тауып
орындауға рұқсат.
«Білекті
бірді жығады, білімді мыңды жығады»
|
184-бет №4
(200-40∙2): 2═60
S═40см∙60см═2400см²
|
Білімді бекітеді.
|
ІV.Болжау және оны
тексеру
|
-Балалар, енді мына
тапсырмаларды орындау арқылы өздеріңді тексеріп көріңдерші.
«Білім қымбат, білу қиын»
|
№1 а ( ауызша)
969:4═242( қалд.1)
№1 ( қалғаны
жазбаша)
818:3═272(қалд.2)
567:4═141(қалд.3)
926:4═231(қалд.2)
|
... .
?(?)
алгоритмін еске
түсіреді.
|
V.Жетіспейтін
әрекет амалдарын еске түсіру
|
-Балалар, қалай
ойлайсыңдар, жаңа білімді бекіту үшін оқулықтағы қай тапсырманы орындағанымыз
дұрыс?
«Ақыл тозбайды, білім таусылмайды»
|
№3
«Математикалық
футбол» ойыны
1-
баған
71
71(қалд.2)
72(қалд.2)
2-
баған
232
232(қалд.)
232(қалд.2)
3-
баған
180
181
181(қалд.3)
4-
баған
215
215(қалд.1)
217(қалд.1)
|
Жеке әрі дұрыс
есептеу дағдысы жетіледі
|
VІ.Белгілі әрекет
амалдарын меңгеруді бақылап, бағалау
|
-Сабағымызды
«3минутта 3 тапсырма» ойынымен
аяқтайық және
қорытынды жасайық.
Әр топ қандай
деңгейде жұмыс істеді, міндеттерін орындай алды ма?
«Күш-білімде!»
|
№2(а,ә) ауызша
6∙5+12∙3═66
36∙9+45∙8═684
№6(а) жазбаша
Жауабы: 764,497,794
Топ ішінде
ақылдасады, бағалау парағын толтырады.
|
Ауызша есептеу
дағдысы жетіледі.
Бір-бірін
бағалайды, талдайды, қорытынды жасайды.
|
VІІ.Алдағы міндетті
анықтау
|
-Балалар, мен
сабақ барысында бірнеше нақыл сөз
айттым.
Үйден әр топ өзіне
берілген нақыл сөздің мәнін ашып,ондағы тапсырманы орындап келсін.
(Бағалау парағын
басшылыққа алып оқушылар біліміне бағалау)
|
Үй тапсырмасын
алады.
|
|